Markt in ons huis
Gea Van Oudendijck2024-11-20T12:28:50+01:00Wat een gezellige novemberdag hier met de markt aan ons huis. De sfeer was super. Van leuke handwerkjes, mooie kledij tot heerlijke lekkernijen, er was voor ieder wat wils. Dank aan iedereen die erbij was en bijgedragen heeft aan deze geslaagde dag!










