Mei was voor het dagcentrum een maand vol plezier! Eerst en vooral mochten ook wij genieten van de bruidsshow. Het woonleefteam van het woonzorgcentrum verzorgde samen met heel wat andere personeelsleden een prachtige, romantische namiddag! 💕
Daarnaast kwamen de kleuters langs om samen met ons te turnen en plezier te maken. Ook maakten we in het dagcentrum fruitsla🍉, hebben we gefietst 🚴 en genoten we samen van een tapasschotel 🥗, voorafgegaan aan een quiz over Spanje!
En … het smullen stopte niet! Een ijsje, inclusief slagroom en chocoladesaus, dat gaat er altijd in 🍨. Dat smaakt naar meer!




