De zon 🌞 schijnt op ons kleine huisje,
het wordt stillaan weer lente, fris en groen.
In de tuin ontwaken alle bloemen 🌷,
na hun lange winterslaap-pensioen.
Ook Pasen 🐰 duurt nog maar even,
als gulle gevers van wat vreugd,
Het is de tijd van liefde geven,
iets wat elk mensenhart 🧑 verheugt.

Dankjewel aan de lieve gevers van de paddenstoel en de banners! 🫢