Valentijn vieren zoals het hoort ❤️
Samen genieten van een namiddag met lekker eten, fijne sfeer en vooral goed gezelschap. De kers op de taart? 🍒 De zoon van Swa Driezen die met zijn band een optreden kwam geven. Wat een sfeer! 🎶
Dankjewel aan alle aanwezigen om er samen met ons zo’n warme en mooie middag van te maken!