ONTHAAL- & ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Ben jij een administratief talent met een sprankelende persoonlijkheid, die houdt van dynamiek, afwisseling en het onverwachte? Zoek je een job waar je elke dag écht het verschil maakt en waar geen dag hetzelfde is? Welkom in ons woonzorgcentrum, waar jij meer bent dan ‘gewoon’ een onthaalmedewerker.

Jouw rol

Geen bandwerk of afvinken van lijstjes hier: je komt dagelijks voor nieuwe situaties te staan die jouw inzicht, flexibiliteit én denkkracht vragen. Klinkt pittig? Klopt, maar ook boeiend, afwisselend en vooral: impactvol.

Als eerste aanspreekpunt voor bewoners, bezoekers en leveranciers maak jij het verschil vanaf het eerste contact. Niet alleen met een glimlach, maar vooral met échte aandacht en het vermogen om snel aan te voelen wat iemand nodig heeft. Je schakelt moeiteloos tussen informeren, geruststellen en kordaat optreden, afhankelijk van de situatie.

Je rol gaat veel verder dan onthaal alleen. Je neemt verantwoordelijkheid voor uiteenlopende administratieve processen zoals facturatie naar bewoners en overheden, bankbetalingen, telefoon- en mailverkeer, beheer van de bewonersdossiers, opstellen van planningen en je ondersteunt andere teams waar nodig. Hierbij verwachten we niet alleen dat je de taken uitvoert, maar ook dat je meedenkt. Hoe kan het efficiënter? Waar kunnen we verbeteren? Je krijgt de ruimte en het vertrouwen om daar echt je stempel op te drukken.

Wie ben jij?

  • Multitasken is voor jou geen probleem: of het nu gaat om een vraag van een bewoner, een telefoontje van een leverancier, noodsituaties beheren, of een planning die gemaakt moet worden, jij bent de held die alles tegelijk doet, zonder de controle te verliezen.
  • Stressvolle situaties ga je niet uit de weg: je blijft rustig, weet snel te schakelen op een professionele en oplossingsgerichte manier, ook als het even hectisch is.
  • Je bent een teamplayer die soepel kan schakelen tussen verschillende persoonlijkheden, van onze lieve bewoners tot collega’s, vrijwilligers en bezoekers.
  • Of het nu gaat over Canva of het slim inzetten van ChatGPT, jij bent de tech-savvy duizendpoot die snel leert en graag experimenteert met nieuwe tools om onze communicatie en administratie te optimaliseren.
  • Je hebt een bachelor diploma en enkele jaren relevante ervaring.

Wat hebben wij voor jou in petto?

  • Deeltijds vast contract, 19 uur.
  • Je brutoloon (volgens IFIC-barema’s) vullen we aan met heel wat extra’s zoals ecocheques, maaltijdcheques, cadeaucheques, fietsvergoeding, uitgebreide hospitalisatieverzekering, …
  • Een extra vakantiedag na 1 jaar anciënniteit voor vzw Compostela
  • Extra winkelkortingen via Benefits@work
  • Te gekke teambuildings en personeelsfeesten, waarvoor we je nu al willen uitnodigingen
  • Een job met impact: Hier maak je elke dag een verschil, niet alleen voor onze bewoners, maar ook voor je collega’s en de organisatie.
  • Afwisseling & uitdaging: Geen enkele dag is hetzelfde. Je werkt in een dynamische, veranderende omgeving waar je jezelf blijft ontwikkelen.
  • Een warm, goedlachs team vol energie dat je de ruimte geeft om jezelf te zijn, mee te denken en samen successen te vieren.

Klinkt dit als jouw droomjob? Ben jij die alleskunner die we zoeken? Wij kunnen niet wachten om jou te ontmoeten, solliciteer vandaag nog!

Contact

Evelyne Van Rossem – directeur
evelyne.van.rossem@compostela.be

Doolweg 6
2150 Borsbeek