Medewerker onthaal en personeel administratie
Functieomschrijving
WZC Coralia opende begin januari 2022 in harte Waarloos haar deuren, en biedt een thuis of een tijdelijk verblijf bieden aan 76 bewoners. Twaalf tot zestien bewoners verblijven in één van de zes woongroepen met een eigen woon- en eetkamer.
In Coralia staat het wonen en leven op het ritme van de bewoner centraal. Iedereen, bewoner, bezoeker, collega,… mag van ons hartelijkheid, warmte en respect verwachten.
Voor het administratief team zijn we op zoek naar een enthousiaste, fijne collega.
Als onthaalbediende ben je hét aanspreekpunt aan de balie. Met je warme persoonlijkheid help je bewoners, familie, bezoekers en medewerkers op een respectvolle, vriendelijke en deskundige manier verder. Vaste bezoekers heet je elke keer opnieuw welkom en nieuwe bezoekers maak je wegwijs in Coralia.
Geen dag is hetzelfde! Als administratieve duizendpoot verzorg je samen met je collega’s punctueel het administratief en secretariaatswerk. Binnen dit administratief team is de personeelsadministratie jouw verantwoordelijkheid.
Voor het vervullen van deze rol krijg je de nodige verantwoordelijkheden en bevoegdheden in een vlakke organisatiestructuur met korte communicatielijnen.
Profiel
Je behaalde minstens een diploma secundair onderwijs. Een HR-opleiding of -ervaring in personeelsadministratie is een plus.
Je hebt een rustige en positieve ingesteldheid die je stressbestendig maakt.
Je steekt graag de handen uit de mouwen en kan ordelijk en vlot werken.
Je communiceert helder met medewerkers en externe diensten (sociaal secretariaat, VDAB, …).
Je werkt vlot met kantoorsoftware. Ervaring met HR gerelateerde software (TOBA, SD Worx eBlox, ….) is een plus.
Je kan vlot overweg met sociale media.
Jobgerelateerde competenties
- Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, …) Loonstrookjes controleren
- Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, …)
- Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten De wettelijke aangifte indienen
- Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
Persoonsgebonden competenties
- Resultaatgerichtheid
- Stressbestendigheid
- Klantgerichtheid
- Samenwerken
- Verantwoordelijkheid
- Zorgvuldigheid
- Plannen en organiseren
- Zelfstandigheid
- Communiceren
- Flexibiliteit
Aanbod
Deeltijdse tewerkstelling: 28,5 à 30u/week.
Loon volgens IFIC-barema “medewerker personeelsadministratie” met volledige overname van de relevante anciënniteit.
Extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8 euro, hospitalisatieverzekering, ecocheques en cadeaucheques.
Uitgebreid aanbod aan vormingsmogelijkheden.
Plaats tewerkstelling
Beekboshoek 37 2550 KONTICH