Waar ga je werken?

WZC Czagani is een woonzorgcentrum in hartje Broechem waar wij trachten het ritme van onze bewoners en gebruikers centraal te zetten en waar iedereen van ons hartelijkheid, warmte en respect mag verwachten. Heb je zin om je schouders hier mee onder te zetten en mee te bouwen aan een huis waar bewoners graag wonen, familie graag op bezoek komt en collega’s graag werken, solliciteer dan bij ons!

Als ondersteuning van ons onthaalteam zoeken wij een enthousiaste, gemotiveerde en flexibele collega. Kan je vlot met mensen omgaan, beschik je over respectvolle en vriendelijke communicatie- en schrijfvaardigheden en ben je vertrouwd met sociale media, dan ben jij de persoon die wij zoeken. Als je bovendien interesse hebt in administratief werk, bereid bent om nieuwe softwarepakketten onder de knie te krijgen en oplossend kunt meedenken in de vele dagdagelijkse uitdagingen die zich net zoals thuis kunnen voordoen, solliciteer dan snel en kom je graag op een warme werkplek terecht, aarzel dan niet!

Jouw functie in’t kort

  • Onthaal van bewoners, familie, bezoekers, leveranciers en medewerkers
  • Mailverkeer, telefonie & kopieerwerk verrichten en correct afhandelen
  • Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Actie nemen bij defect of servicevraag
  • Brieven, tabellen, documenten, … opstellen, invoeren, klasseren volgens instructies
  • Gegevens op de computer raadplegen of bijwerken: inschrijving in registers, badges aanmaken, …
  • Administratieve dossiers samenstellen en afwerken
  • Sociale mediakanalen levend houden
  • Instaan voor interne en externe communicatie
  • Zelfstandig dienstnota’s opmaken
  • Websitebeheer
  • Je bent het centrale aanspreekpunt binnen onze voorziening

Profiel

  • Een administratieve opleiding of een opleiding in de communicatie (Communicatiemanagement, Communicatiewetenschappen) is een pluspunt.
  •  Je kan vlot overweg met sociale media
  • Je hebt Word, Excel en Google (Gmail) onder de knie
  • Je kan duidelijk, respectvol en klantgericht communiceren
  •  Je hebt analytisch inzicht en denkvermogen
  • Je bent klantgericht voor de omschreven doelgroepen
  • Je werkt nauwkeurig, planmatig en komt afspraken na
  • Je bent toegankelijk, makkelijk benaderbaar en flexibel
  • Je denkt creatief en oplossingsgericht
  •  Je werkt graag in teamverband maar kan ook perfect zelfstandig werken

Ons aanbod

  • Een fijne, warme werkplek
  • Loon volgens IFIC barema met overname van de relevante anciënniteit
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, ecocheques en cadeaucheques
  • Uitgebreid aanbod aan vormingsmogelijkheden
  • Deeltijds – 24 uren per week te presteren in 5 dagen
  • Inspraak bij de opmaak van het uurrooster te verdelen over 5 dagen

Contact

Word jij onze nieuwe collega? Solliciteer dan snel door je cv en motivatiebrief te bezorgen aan sonia.cautereels@compostela.be.